sommar lov

vakna typ för halv timme sen och märkte, att nu är det äntligen SOMMAR så underbaaaart ,man vaknar på morgonen och märker ingen skola så man kan fortsätta somna ouf viken känsla allså,aja nu sitter jag och käkar min frukost fast det e kl 16 hehe ,igår dagen var bäst kan jag säga direkt spendera nstan hela natten i bio ,jag kollade på 2 gryma filmer och  den bästa till sisst ,först kollade jag på ''The Dictator''och den var fet skön kan jag säga men sen kollade jag på ''american pie 2''och den  absolute bäst och roliiiig som faan men seen kommer den bäst av alla ''L.o.L.''inte för att jag är miley fan elr nåt men den här filmen var riktigt grym måste jag säga
aja det var allt för mig ,peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!