fredags mys

då  går  jobb imårn vid halv10 på en helg (kul) ,är iallafal  glad att jag inte börjar för tidigt ,jag är inte direkt nån morgon tjej  ,jag kan liksom somna ända till kl:15 om ingen väker mig hehe, anyway glad att jag inte börjar 7 elr nåt för de flesta gör det som jag jobbar med ,svårt att tro att det är fredag idag,känns värkligen inte som de ,men det är ju självklart för det är sommar lov, men men vaknade vid 12 idag och käkade frukost sen gick jag in och duscha och fixa mig och gick ut för att ta en lång promenad ,och det sluta med att jag inte visste vart jag var ,asså jag lovar jag tror jag gick till kina haha,nejrå men till slut märkte jag att jag var på väg till brese, bara några meter till så skulle jag vart framme men jag vände mig om och gick hem,och nu är jag hemma men ska snart till pizzarean och betälla pizza sen drar jag till ica och köper ostboggar,( känner att jag ska feta mig idag), men sen bir det fredags mys  med familjen.
Tumblr_m2c9p2vvbm1r55rego1_500_large_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!