imagine

igår var jag och mamma på jobb intervju elr vad man nu sa kalla det,jag fick veta vilken tid o så jag ska börja jobba ,och mamma föjde med mig för att vi skulle gå till stan och shoppa efter åt till bröllop som vi skulle gå på på lördag ,och det var min mammas bästavän som skulle gifta sig ,vi båda behövde några smycken och skor  som matcha våra outfit och det finns tyvär inga bra skoaffärer här i enköping så jag hitta inga anyway efter de gick vi och tog glass sen drog vi hem, idag har jag ingenting för mig så ska bara chilla hemma ska be mamma beställa pizza innan hon drar till jobbet sen e de bara sitta vid tven och kolla på film 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!