studyng as hell

slutade tidigt idag från skolan efter som läraren hade nån möte elr nåt..drog hem direkt efter skolan och gissa vad jag gör nu plugaaaaar ,jag veet jätte kuul :Ojag har tussen st skolarbete som jag måste göra klart just den här veckan och så har jag engelska prov på fredag i meen come on!!!  jag har inte enns tid för att gå på toa ,aja där ser ni varför jag typ bloggar efter 50 år men men får göra mitt bäästa aja puss på era rumpor måste fortsätta plugga ,vi får se om jag nu överlever till imårn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!