home sweet home

nu är man hemma,är jävligt tröt kan jag säga, festen var såklart grym även om jag var sjuuukt tråååkig ,dansade inte ens ett skiiit medans alla andra var craaazyyy ,asså jag  vet inte vad som var med mig ,jag vågade inte göra ett skiit ,men vänta bara till nästa fest ska blii kaaos,aja efter festen drog  vi alla till killen som fyllde år(berra) och alla vi sov över hem hos han asså vi var typ 20-25 st där (kaos) vi sov typ på,under,bredvid o allt ,vi sov bara två, tre timmar efter som alla somnade nånstans vid 7 haha aja nu ska jag sova ,puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!