skool time

  kära mina underbara läsare ,vart ett tag se jag blogga jag vet jag vet ,jag hade taggit ett litet break bara men nu im back bitchass ,nu som ni ser hösten börjar närma sig ,sommaren börjar ta slut och skolan har BÖRJAT somebady shoot me NOW, och nu eftersom jag går i 9an det är mycket som väntat prov,massor med läxor, nationelaprov och allt ,tror nu jag måste skärpa mig litte i skolan och lyssna på lektionen för nu börjar det bli serös känner jag ,och jag måste börja fundera på allt det där med gymnasiet,vart jag ska gå,vilken linje jag ska börja i,ufft blir hjärntvättad,jaja nu ska jag gå och kolla på tv ,see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!