fest

tjaaa mina underbara läsare ,glömde blogga igår men kan likagärna göra de nu ,igår efter skolan drog jag hem för att käka litte sen efter drog jag till stan för att köpa present och där träffade jag julia ,hiba vi gick in i affären och köpte nånting tillsammans sen så träffade vi ebba o madde ,vi typ stog och prattade en stund sen drog vi till donken och därefter drog jag hem ,och idag var jag på theress fest ,och det var hmm... kaos  nej rå men det var typ bråk ,o så var det några som var helt dekaaaad,asså dom var helt borta kan jag säga ,men jag hade faktiskt kul:D men nu ska jag lägga mig om jag någonsin kommer somna har fan fylt i mig hur många energidrycka som helst asså jag har för mig att jag kommer va vaken tills imårn-.-

bilder från igår
 
idag
  

idag på väg hem efter festen

 jag tänkte lägga upp en video från festen men fattar inte hur man gör  så skiter i de


Kommentarer
Postat av: t

grym blogg!

allt bra med dig? :)

2011-09-25 @ 15:12:45
URL: http://pinkih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!