stokholm next

igår var jag i stan gick runt där och kolla litte o så tills min träning började men då hittade jag  snygga grejer som jag ville ha fast hade tyvär inga pengar med mig så jag köpte ingeeting men sen drog jag till träning men jag var inte med för jag var litte förskild  sen när jag kom hem hadde mamma köpt taimat o den var såååå jävlig gooot aja men just nu sitter jag här tills jag får ett sms från ebba för vi skulle träffas idag o göra nånting jaa juste imorgon åker jag och min familj till stokhom vi kommer vara där hella helgen och så kommer vi gå till grönan så klart ,men jag vill inte åka imågon för då kommer harry pater  filmen och då kommer jag missa den :((

gammal bild från skolavslutning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!