grönalund

idag var jag i grönalund det var as kul och jag träffade jedward de e så gulliga jag fick tränga mig och puta alla dessa folk för kunna ta kort på de och det var såååå himla vaaarmt, asså jag stog inte utt fan det känndes som jag var i afrika seriöst jag skojar inte:O men jag hade as kul åkte alla karusseler ,första gången jag var i grönalund så tyckte jag att alla karusseler var as läskiga men nu jag kände typ ingeting det chiklades i magen litte men ingetting annat
aja här kommer bilderna
 

 
 
 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!