sommar ♥

åhh de e så himla skönt väder utte asså jag kan inte fatta de e sommar nu åh så glad jag blir ,nu e de dags att ta fram sommar klädder ,klippa mina gamla jeans till shorts ,ta ner vinter skor till källaren åhh så skönt aja  just nu sitter jag här och fixar mina naglar jag gör alltid så när jag har tråkigt haha men snart åker jag till västrås när mamma kommer för då ska jag byta utt min fuckt upp mobil och få en ny för jag har garanti elr vad de nu kallas
 
 haha nu e jag klar med naglarna


Kommentarer
Postat av: Hiba your mama like niggah

Eyy salem bli medlem på min blogg! Man får pengar yanii!

2011-04-19 @ 17:31:13
URL: http://hibaeldgaile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!