jacka

hallå folket!
äntligeeen.. jag ska få en jacka imårn som jag har typ väntat i flera vekor  jag gick till varenda  affär för att hitta en sån elr jo de fanns men de var typ st S o XL och jag behövde st XS elr XXS ;) meen neej allt var slutt 
men imårn ska åka till västrås och då hoppas jag värkligen att jag hittar. de spelar ingen roll om de e svart elr röd bara att jag hittar i min st:) o juste jag fyllde år i lördags:D
 

                                                
               jag vet inte om de här rätt jack men jag lägger utt en bild imårn som jag har köpt
                                                             peace/salem

Kommentarer
Postat av: Hej jag vill ehh ligga med dig1

SSSSSSSSSSALEM ÄR NIGGAH FOR YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2010-12-01 @ 13:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!